Proč právě architekt prodeje ?
Jde o dvouslovné vyjádření obsáhlé činnosti, která spočívá ve vytvoření systému prodeje na míru.
Ano, každá firma a dokonce každý tým je svým způsobem jedinečný.
Podpora toho, čím se odlišuje a vyniká může vézt k naprosto unikátním prodejním procesům. Ty následně umožní být úspěšnější při identifikaci té správné obchodní příležitosti a jejího efektivního získání.
Svoje postoje a pracovní zkušenosti využívám jako senior partner skupiny Infoteam consulting k profesionálnímu přístupu při řešení zadaného úkolu.
Nedávno mne vyzpovídal pan šéfredaktor Be the Best a vznikl z toho článek v čísle 4/19
Jeho plné znění je : K čemu je dobrý architekt prodeje ?
Máte zájem se s mým přístupem seznámit ? Registrujte se ZDE na dvouhodinovou “ ochutnávku“ pod názvem “ Jaká je cesta k úspěchu? „