V poslední době jsem se soustředil na on-line komunikaci.
Jasně , je to dáno dobou a stává se to navíc zcela běžnou praxí. Těch různých webinářů a on-line přenosů je velká spousta a v různé kvalitě.
Proto jsem se rozhodl čerpat zkušenosti od Petera Sichera účastí na jeho mezinárodním kurzu „ Excelence v digitálním prodeji „, který mi nabídl ve čtyřech dílech možnost nahlédnout do virtuálního světa profesionálního prodeje.
Připravuji se nyní na další na otevřený kurz „ Jak se dělá byznys“ pro Top Vision, který bude sice až v březnu a červnu příští rok, ale nové poznatky si rád do té doby ověřím v praxi.
Ano je třeba se stále vzdělávat a zdokonalovat. Mnoho znalostí jsem načerpal také ve skupině Infoteam-consulting od Phila Kreindlera
To co jsem si ale opět upevnil je přesvědčení, že i době změn a přizpůsobení se novému stylu komunikace stále platí , podle mne, tyto zásady prodeje:
Vyjasnění našeho očekávání a pochopení potřeb zákazníka vede k úspěchu v procesu prodeje .
To mám potvrzené a ověřené z mé dlouholeté praxe a i ze současnosti.
Nejsem teoretik !