Je trénink potřeba❓
Je trénink potřeba? Jsme nyní v naprosto nové neznámé situaci a naše manažerské rozhodování ovlivňují neočekávané události. Je tedy trénink prodejních týmů potřeba?
Mnohé firmy neví kam dřív skočit – poptávka po jejich produktech přesahuje možnosti vyhovět každému. Jiné firmy zvažují, nebo se dokonce připravují na ukončení činnosti.
Předpokládejme ( věřme), že je to dočasná situace a za nějaký čas nastane přehlednější situace s energiemi a zdroji.
Ten, kdo nepřestane s pravidelným tréninkem pak může v budoucnu významně uspět.
Nyní je, podle mne, jedinečná příležitost zdokonalit komplexní prodejní proces a dosáhnout tak výhody v budoucnu.
Prodej není jen o kvalitním produktu, servisu a poprodejních službách.
👉Prodej je o vítězství se zákazníkem navzájem ❗
Nalézt efektivně potřebu zákazníka a nastavit pro něho správnou přidanou hodnotu není jen tak 😉
Měl jsem dotaz na vedení jednoho nejmenovaného nově vznikajícího prodejního týmu zda by uvítali mou podporu a zkušenosti . Je tréning potřeba? Odpověď zněla: “ To jsou samí mladí lidé a podle nich nic nepotřebují“
No tak tedy hodně úspěchů. I ti nejlepší sportovci soustavně trénuji a zdokonalují svou techniku a posilují fyzičku.
Na druhou stranu jsem součástí zdokonalování prodejních procesů u velké mezinárodní firmy, která 💯využívá této unikátní metodiky v rámci dlouhodobého projektu.
Ve zkratce jsem vše popsal v tomto blogu.
Tak jak jste na tom s prodejním týmem u Vás ❓