Efektivita prodejního procesu – Infoteam – architekti prodejního procesu transformují prodejní schopnosti na základě toho, co je pro zákazníky nejdůležitější.
Většina společností pečlivě zkoumá, co zákazníci očekávají od jejich produktů a služeb, ale málokdo, pokud vůbec někdo, se ptá zákazníků, co očekávají od jejich prodejců. Navrhují svůj prodejní proces na základě předpokladů o tom, co je důležité, aniž by věděli, na čem zákazníkům skutečně záleží.
Infoteam zvolil jiný přístup tím, že provedl rozhovory s více než 1000 vedoucími pracovníky zákazníků, aby pochopil, jak definují dobrý prodej. Zjištění jsme začlenili do našich nabídek, abychom pomohli B2B prodejním organizacím uspět tím, aby prokázali jejich profesionalitu a využili jejich prodejní přístup jako konkurenční výhodu. Pomáháme jim dosáhnout zákaznické prodejní dokonalosti.
Ve svých příspěvcích s názvem “ Jak najít a udržet zákazníka “ jsem se pokusil rozvést téma Efektivita prodejního procesu v jednotlivých částech 1 , 2 , 3 , 4
Jistě je mnoho zkušených a asi i zkušenějších než jsem já.
Moje letitá praxe mne opravňuje k tvrzení, že nejsem teoretik.
To považuji za svou výhodu a přináším skutečné příběhy. Ne všechny samozřejmě skončily úspěchem a i o ty se rád podělím 🙂
Možná proto jsem Senior Partner skupiny Infoteam- architekti prodejního procesu
V současné době jsme v období velkých změn a ty přináší nutnost – příležitost pro transformaci.
Práce obchodníka je , podle mne, jedna z nejtěžších a dovednosti s tím spojené se vyplatí stále rozvíjet.