Blog

Očekávání a potřeby zákazníka .

Očekávání a potřeby zákazníka . Vyjasnění vzájemného očekávání a pochopení potřeb zákazníka vede k úspěchu v procesu...
Číst více

Je vhodné, aby ředitel zasahoval do práce prodejního týmu ?

Jeden nový ředitel se rozhodl navštívit největší zákazníky. Neměl dostatek informací, neptal se svého týmu a  nikoho se...
Číst více

Jsem on-line a stačí to ! nebo ?

Je to zvláštní, snad už ani ne chaotická doba. Asi už jsem se zorientoval a nastavil si jiný způsob bytí a přizpůsobil se...
Číst více

Co pro mne znamená být ambasadorem ČMA ?

Být členem a  ambasadorem České manažerské asociace není pro mne jen pocta, ale zejména závazek. Závazek reprezentovat navenek...
Číst více

Quantification of Value in Sales Proposals

To accelerate the sales process and win at the right price, it's essential to quantify the value of your solution. If you don't present...
Číst více

Jak jsem se přizpůsobil změnám ?

Tuto krátkou otázku : " Jak jsem se přizpůsobil změnám?" si pokládám stále častěji. Četnost a rozsah změn je ale takový, že...
Číst více

Jak se dělá byznys

V poslední době jsem se soustředil na on-line komunikaci. Jasně , je to dáno dobou a stává se to navíc zcela běžnou praxí....
Číst více

Advent

Je příjemné se na chvíli zastavit a zamyslet se, co nám adventní čas přináší.  Jsou to nejen vzpomínky, ale i jakási pokora...
Číst více

6P Prožité Pravdivé Příběhy Přinesou Příležitost Porovnání

  Prožité Pravdivé Příběhy Přinesou Příležitost Porovnání Rozhodl jsem se komentovat těchto šest slov spojených do...
Číst více